zaterdag 28 juli 2012

Vakantie

Het vissen heeft eventjes op een laag pitje gestaan. Het was intens druk op het werk en er was geen energie meer over om mijn zeer geliefde hobby uit te oefenen. Ik was gewoon 'op'. Dat heb ik wel vaker en nog steeds is dat een vreemde gewaarwording. Het waakvlammetje blijft wel altijd branden. Als ik aan het werk ben in de buurt van water,dan blijft dat water altijd mijn aandacht op eisen.

Nu heb ik 4 weken vakantie! Eerst een weekje met het gezin naar Texel,maar daarna ga ik keihard terugslaan! Mijn gekookte mais staat al weken in een afgesloten emmer vol in de zon en het gistings(of moet ik fermenteringsproces zeggen) proces is goed te volgen; wat zal die bende meuren.

Eerst de stress uit het lichaam werken en genieten van het gezinnetje. Daarna weer lekker regelmatig naar de waterkant!

Groet,
Dale

3 opmerkingen:

Ardi's Vogelfotografie zei

Het is je gegund. Ben er ook aan toe, maar moet nog even antal weken geduld hebben.

Goede vakantie vanuit Spijkcity

Boudewijn zei

Geniet ervan Dale, maar dat zal vast goedkomen!

Hans.Koeslag zei

Genieten jullie er maar van Dale!
Fijne vakantie.